Вперше торговий дім VERSACE запустив продаж чоловічої туалетної води Pour Homme у 2008 році. Над створенням ароматного шедевра працював знаменитий парфумер Alberto Morillas.
Особливості аромату
Парфуми Pour Homme від VERSACE віддають перевагу чоловікам, які обирають класичний стиль – білу сорочку і дорогий ремінь, підібраний в тон аксесуарам. Вони педантичні, уважні до дрібниць, розумні та освічені, владні та успішні.
Pour Homme відноситься до сімейства свіжих ароматів та до групи фужерних. Назва «фужерні» походить від французького слова «fougère», що перекладається як «папороть». У фужерних ароматах присутні відтінки зелені та свіжого лісу. Така група ароматів дуже популярна у чоловічій парфумерії.
Парфум продається в красивій картонній упаковці насичено блакитного кольору з назвою туалетної води та логотипом бренду VERSACE. У коробку міститься лаконічний флакон з парфумом, виконаний з прозорого скла. Зверху флакон закривається сріблястою кришкою стриманої форми. Одним словом, дизайн упаковки виконаний в класичному стилі відповідно до чоловічого образу, який уособлює власник парфуму.
Піраміда парфумерної композиції
Парфумерна композиція складається з трьох видів нот: верхніх, середніх та базових.
Верхні ноти:
Особливості аромату
Парфуми Pour Homme від VERSACE віддають перевагу чоловікам, які обирають класичний стиль – білу сорочку і дорогий ремінь, підібраний в тон аксесуарам. Вони педантичні, уважні до дрібниць, розумні та освічені, владні та успішні.
Pour Homme відноситься до сімейства свіжих ароматів та до групи фужерних. Назва «фужерні» походить від французького слова «fougère», що перекладається як «папороть». У фужерних ароматах присутні відтінки зелені та свіжого лісу. Така група ароматів дуже популярна у чоловічій парфумерії.
Парфум продається в красивій картонній упаковці насичено блакитного кольору з назвою туалетної води та логотипом бренду VERSACE. У коробку міститься лаконічний флакон з парфумом, виконаний з прозорого скла. Зверху флакон закривається сріблястою кришкою стриманої форми. Одним словом, дизайн упаковки виконаний в класичному стилі відповідно до чоловічого образу, який уособлює власник парфуму.
Піраміда парфумерної композиції
Парфумерна композиція складається з трьох видів нот: верхніх, середніх та базових.
Верхні ноти:
- Свіжі, благородні, бадьорі відтінки бергамота з яскравими цитрусовими нюансами та пряними акцентами піднімають настрій та дають приплив сил.
- Квіткові нотки неролі з легкою гіркуватістю та ледь вловимим ароматом прянощів звучать у парфумерній симфонії вишукано та привабливо.
- Легкі, свіжі солодкі акорди лимона надають сили та енергії.
- Димні, вишукані та тонкі нотки листя гіркого апельсина мають заспокійливу дію.
- Складні акорди герані дивним чином вписуються в ароматний букет, надають парфумерній композиції глибини та повноти.
- Приємні мускусні та амброві нотки мускатної шавлії перетворюють парфум, роблячи його звучання більш п'янким і утихомирюючим.
- Інтенсивні акорди гіацинту з яскравими трав'янистими нотами є основою парфумерної композиції.
- Теплі та м'які відтінки кедра звучать подібно до шуму зеленого лісу, розкриваються тоненькими хвойними акцентами і утихомирюють сухими дерев'яними нюансами.
- Казкові відтінки агарового дерева наповнюють парфумерну композицію смолистими нюансами, з димним та бальзамічним післясмаком.
- Мускусні відтінки використовуються для закріплення аромату, вони посилюють сексуальне бажання завдяки своїм солодким, земляним, деревним та бальзамічним акцентам.
- Орієнтальні та колоритні нотки бобів тонка з карамельно-горіховими відтінками, тонкими ниточками свіжої трави та вкрапленнями ванілі.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Versace |
Країна виробник | Об'єднані Арабські Емірати |
Стать | Чоловіча |
Тип аромату | Фужерні |
Користувацькі характеристики | |
Категорія | Perfume Newly 58 мл |
Кінцева нота | Амбра, Боби тонка, Мускус |
Мoдель | Pour Homme |
Найменування | Міні парфум |
Нота серця | Білий кедр, Гіацинт, Герань, Мускатна шавлія |
Об'єм | 58 мл |
Початкова нота | Бергамот, Лимон, Неролі, Травнева троянда |
Рік випуску | 2008 |
Флакон | Скло |
Інформація для замовлення
- Ціна: 199,98 ₴