Fragrance Company Golden Fever в обсязі 75 мл (Euro A-Plus) – випущена французьким виробником. Ця парфумована вода з унікальним ароматом створена для чоловіків та жінок. Належить до групи шипрові квіткові.
Особливості та склад
Після представленого публіці аромату стала відома і концепція композиції в цілому. А саме білий лотос та колесо Фортуни, разом – вони обіцяють власникові везіння у всіх починаннях. Можна сказати, що, вдихаючи ці ноти, з усією гармонією у Всесвіті, одразу відчувається пекучий темперамент власника та його «дорогий» шарм. Цей аромат піднесений як містична сила долі.
У знайомстві з цією парфумерною водою, не можна не помітити, як спокусливо звучить нота квітки нарцис, поєднуючи медовий пилок і свіже дихання зеленої трави. До цього акорду додається терпкий гальбанум та чорний перець, що породжує справжній шедевр для нюху.
А на завершення починають відчуватися трохи приховані відтінки пелюсток жасмину, турецької троянди та уда, вони прикрашають мелодію. Шлейф доповнюють також і солодкі мотиви тростинного цукру, пачулі, мускату, залишаючи принадний смак.
Кому підходить аромат
Зважаючи на те, як складений аромат цих парфумів, можна зрозуміти їхню приналежність до типу унісекс. Це дивовижне поєднання дозволяє користуватися парфумом обидві статі. Шипрові духи з'явилися наприкінці 19 століття, основний їх служив мох середземноморського дуба (з острова Кіпр), звідки пішла пізніше така назва.
Такі аромати стали класичними, але вони не поступаються іншим через стриманість і екстравагантність, якусь мужність, наполегливість, елегантність, відсутність химерності, і в собі мають глибоку таємничість і загадковість, як у сильної половини, так і у представниць прекрасної статі.
Як користуватися
Сучасний імідж дозволяє використовувати шипрові парфуми і у повсякденному житті. Хоча все ж таки фруктові запахи більше підійдуть для щоденного користування, ближче ранок-день. А квіткові з незвичайним компонуванням запаху, більше підійдуть для незвичайного дня або вечора, для неї або для нього. Адже традиційно шипрові парфуми були показником могутності та сили. Такі речі краще запам'ятовуються з боку, що, безсумнівно, змусить залишити про себе гарний знак.
Щоб парфум розкрився на повну, слід наносити його після ухвалення душу. На холоді аромат швидше випаровується, як і на шкірі, що охолола, а в теплу погоду він тримається краще. Від цього залежить одна з двох головних якостей парфумів – стійкість. Цитрусові та фруктові відтінки тримаються, менше часу, а деревні найбільш довше з усіх. Ще це залежить від різних змішувань, концентрацій у композиції одних та інших елементів.
Застосування вазеліну дуже допомагає витримувати аромат довго. Розтирання парфуму не рекомендується. Краще його наносити на місця, де є судини та вени, згини ліктів, за колінними згинами, на зап'ястя, за вухами, і на шиї.
Найвідоміша, далеко з давніх-давен, освічена серед прекрасної природи і поклала довгу широку дорогу в сучасному світі - шипрова парфумерія. А червоний посуд Haute Fragrance Company Golden Fever не зможе залишити байдужим ні користувача, ні глядача.
Особливості та склад
Після представленого публіці аромату стала відома і концепція композиції в цілому. А саме білий лотос та колесо Фортуни, разом – вони обіцяють власникові везіння у всіх починаннях. Можна сказати, що, вдихаючи ці ноти, з усією гармонією у Всесвіті, одразу відчувається пекучий темперамент власника та його «дорогий» шарм. Цей аромат піднесений як містична сила долі.
У знайомстві з цією парфумерною водою, не можна не помітити, як спокусливо звучить нота квітки нарцис, поєднуючи медовий пилок і свіже дихання зеленої трави. До цього акорду додається терпкий гальбанум та чорний перець, що породжує справжній шедевр для нюху.
А на завершення починають відчуватися трохи приховані відтінки пелюсток жасмину, турецької троянди та уда, вони прикрашають мелодію. Шлейф доповнюють також і солодкі мотиви тростинного цукру, пачулі, мускату, залишаючи принадний смак.
Кому підходить аромат
Зважаючи на те, як складений аромат цих парфумів, можна зрозуміти їхню приналежність до типу унісекс. Це дивовижне поєднання дозволяє користуватися парфумом обидві статі. Шипрові духи з'явилися наприкінці 19 століття, основний їх служив мох середземноморського дуба (з острова Кіпр), звідки пішла пізніше така назва.
Такі аромати стали класичними, але вони не поступаються іншим через стриманість і екстравагантність, якусь мужність, наполегливість, елегантність, відсутність химерності, і в собі мають глибоку таємничість і загадковість, як у сильної половини, так і у представниць прекрасної статі.
Як користуватися
Сучасний імідж дозволяє використовувати шипрові парфуми і у повсякденному житті. Хоча все ж таки фруктові запахи більше підійдуть для щоденного користування, ближче ранок-день. А квіткові з незвичайним компонуванням запаху, більше підійдуть для незвичайного дня або вечора, для неї або для нього. Адже традиційно шипрові парфуми були показником могутності та сили. Такі речі краще запам'ятовуються з боку, що, безсумнівно, змусить залишити про себе гарний знак.
Щоб парфум розкрився на повну, слід наносити його після ухвалення душу. На холоді аромат швидше випаровується, як і на шкірі, що охолола, а в теплу погоду він тримається краще. Від цього залежить одна з двох головних якостей парфумів – стійкість. Цитрусові та фруктові відтінки тримаються, менше часу, а деревні найбільш довше з усіх. Ще це залежить від різних змішувань, концентрацій у композиції одних та інших елементів.
Застосування вазеліну дуже допомагає витримувати аромат довго. Розтирання парфуму не рекомендується. Краще його наносити на місця, де є судини та вени, згини ліктів, за колінними згинами, на зап'ястя, за вухами, і на шиї.
Найвідоміша, далеко з давніх-давен, освічена серед прекрасної природи і поклала довгу широку дорогу в сучасному світі - шипрова парфумерія. А червоний посуд Haute Fragrance Company Golden Fever не зможе залишити байдужим ні користувача, ні глядача.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Haute Fragrance Company |
Класифікація | Нішева |
Рік випуску | 2021 |
Користувацькі характеристики | |
Групи ароматів | Квіткові, Шипрові |
Категорія | Парфумерія EURO A-Plus NEW |
Кінцева нота | Мускус, Пачулі, Пудрові ноти, Тростинний цукор, Уд |
Мoдель | Golden Fever |
Нота серця | Іланг-іланг, Гальбанум, Чорний перець |
Об'єм | 75 мл |
Початкова нота | Жасмин, Нарцис, Турецька троянда |
Підлога | Унісекс |
Інформація для замовлення
- Ціна: 2 165 ₴